Waarom prive Erik?

Mon May 22 10:28:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 22-mei-2006, at 8:13, Ger wrote:

> Je wil dus eigenlijk zeggen dat deze hele lijst het niet mag hebben
> over politici en anderen omdat die niet op de lijst meedoen?

Nee Ger, dat wil ik niet zeggen. Dat leg jij me in de mond; dat noemen
we een stropopredenering, en dat is in ieder debat een doodzonde.

> Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar een klein beetje
> respect voor elkaars mening is wel op zijn plaats.

Zeker; geheel mee eens.

> Er is nogal een verschil, naar mijn mening, tussen tegen iemand
> zeggen dat hij voor jou wartaal spreekt of iemand Mr. Wartaal
> noemen, of zelfs flapdrol.
> Voor mij geeft dat aan dat je een gebrek aan (regen)argumeneten hebt.

Ja, heel gek nu toch weer; doctor Fluks mag Ayaan Hirsi Ali voor 'heks'
uitschelden en het uitbreken van de 'Derde Wereldoorlog aanwrijven
en mag mij van alles aanwrijven zonder dat hij daarbij ook maar iets
onderbouwt, en mag mij AHA-gelovige noemen, louter omdat ik vind
dat je iemand niet zomaar voor heks moet uitschelden.
Daar hoor ik je niet over, maar als ik hem dan tenslotte doctor Wartaal
noem omdat ik zijn monomanie een beetje zat begin te worden heb ik
je ineens in de broekspijp hangen.
Ik vind je verontwaardiging nogal selectief.

En zou je ook weer eens willen leren quoten alsjeblieft?

Erik vdMb