Hirsidate: Visie D66 op Hirsigate

Sun May 21 22:39:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bert Bakker <bbakker at USA.NET>,
>Het punt is dat Verdonk als politica en als bestuurder had horen te
>beseffen dat je zo'n brief met zo'n enkelvoudige mededeling niet kunt
>schrijven zonder tegelijk een oplossing voor het daardoor ontstane
>probleem te zoeken.

 Ik vind dat het raar is om Verdonk de schuld te geven van de leugens
 van AHA. Daarenboven wordt steeds gespeeld dat AHA uitsluitend verzin-
 sels over naam en geboortedatum heeft verteld. Dat is dus ook weer
 leugen. AHA heeft alles gefantaseerd - echt alles. In die getruceerde
 TV-documentaire van de humanistische AHA-gelovigen had ze zelfs op
 haar flauwekul-dossiers met enorme letters haar (fake)naam op de rug
 geschreven. Zoiets theatraals doet een normaal mens niet.

 Strikt gesproken is het zoeken naar een oplossing niet het probleem van
 Verdonk maar van AHA zelf. Die moet nu iets doen, niet Verdonk. (Overi-
 gens weten wij niet wat er in het telefoongesprek tussen die 2 is voor-
 gevallen). Het enige dat Verdonk behoort te doen is aangeven wat er van
 AHA verlangt wordt de komende zes weken.

 Gokje mijnerzijds: AHA zal inhoudelijk *niets* doen maar schakelt (op-
 nieuw) haar gelovigen in om de media met leugens te bestoken. Wat haar
 volgelingen deze afgelopen week hebben gepresteerd, grenst aan het onge-
 lovelijke. Het lijkt wel een maffe secte.

 Wat is er toch met dit land aan de hand ?
 Waar is het gezond verstand gebleven ?