We horen blijkbaar allemaal de wet te kennen maar dan ook alle.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun May 21 09:30:28 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Fritz,

Ik las dat de helft van de ongeveer 80.000 niet betaald zijn die zijn
gemaakt nav id-plicht.
Veel mensen melden zich even later op het bureau en indenticiferen zich
alsnog. Ik weet niet meer waar ik het zag staan maar misschien bestaat die
mogelijkheid alsnog. Zou een leuke zijn als er een of en paar rechters
genoegen mee zouden nemen toch?

Ger