Peilingen 19 mei 2006

Bart Meerdink bm_web at KPNPLANET.NL
Sat May 20 21:53:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:

> Vind ik niet. Ik vind dat jij de plank flink mis slaat met je kritiek,
> zie ook mijn vorige email.

Nou eerlijk gezegd heb ik me laten overtuigen door wat Boris van der Ham
vindt, op dit punt. Zoek op www.d66.nl naar "Waddenzee". Of kijk op
Boris' eigen site.

Maar als je over dit onderwerp een echt diepgaande discussie wilt, voel
Boris II dan eens aan de tand zou ik zeggen, en kijk of je je kritiek
staande kunt houden. Ik ben daar niet de meest aangewezen persoon voor.

Tenslotte, een compromis waar je achter staat en tevreden mee bent dat
zou je volgens jou moeten blijven aanvallen? Dat kan ik echt niet volgen
hoor...

Bart