Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Sat May 20 21:11:04 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 5/20/06, Henk Elegeert <HmjE at home.nl> wrote:
> Het kan ook zijn dat ook hij zich aan de regels gaat houden en je
> slechts vraagt het in te mogen zien, waarop jij het in eigen hand
> houdend slechts open hoeft te vouwen.

Nee hoor Henk, 'mijn' paspoort is van Verdonk en haar ambtenaren, niet van mij.

'Dit paspoort is eigendom van de staat de Nederlanden. De houder is
verplicht het paspoort zorgvuldig te bewaren. Het mag slechts ter
beschikking van een derde worden gesteld, indien daartoe een
wettelijke verplichting bestaat.'

Groeten,
Mark Giebels