'Normaal' (was: VVD e.v. wisten van Magan...)

Sat May 20 17:00:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik eerder,
>    http://www.parool.nl/columnisten/joep_bertrams/beeld/051506-joep.gif
>Vooral de tweede is vreselijk pijnlijk... maar ja, daardoor toch ook weer
>heel leuk.

 Tja, bennik nou de enige die de witz begrijpt ?

 De boodschap is: D66 maakt alleen maar lawaai als een blikje achter het
 'just maried'-wrak van CDA en VVD. In de auto zelf is geen plaats maar
 men hoort er nog wel een beetje bij. Zoiets dus. Maar ja, nu issie op
 slag zo leuk niet meer.

 Elma Ouwehand <e.ouwehand1 at CHELLO.NL>,
>merk je wel eens dat anderen je niet meteen begrijpen dan, marc?

 Ik neem weer'es duizend stappen tegelijk. Eerlijk gezegd was ik iets
 anders aan het doen... dit babbelde ik er even tussen door.

 Ik eerder, en herstellende voor een tikfout,
>Ik ben materialist en dus refeer ik naar het kwantitatieve begrip; een
>'normen en waarden'-pief referereert uiteraard naar het kwalitatieve
>begrip.

 Elma,
>die natuurlijk ook best een materialist kan zijn, of kan dat niet in
>jouw woordenboek marc?

 Eigenlijk niet. Men is of materialist of idealist (o.a. normen en waar-
 den - maar ook andere flauwekul), daar is geen compromis tussen mogelijk.

 Elma,
>veel WAT zou dat verklaren?

 Het misverstand. Als materialist opteer ik automatisch voor het kwanti-
 tatieve homonym. Als ik even nadenk weet ik natuurlijk ook wel dat ande-
 ren (Erik bijvoorbeeld) van een ander paradigma kunnen uitgaan... Maar
 ja, ik en nadenken, dat gaat niet echt samen...