Toch blijken peilingen er heel wat toe te doen

Sat May 20 14:02:11 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een jongere met minder kansen die full time werkt voor een lager inkomen is
kennelijk wel rijk en mag wel tientallen procenten aan de belastingverlaging
van ouderen betalen...
NB Als een oudere met AOW concurreert en hetzelfde werk doet (komt voor in
bepaalde sectoren) dan betalen ze ook veel minder belasting over hun bijbaan
dan de jongere die maar moet zien hoe hij of zij ervan moet rondkomen.