Peilingen 19 mei 2006

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sat May 20 11:40:55 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

w.t. jouwstra wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Onzin Hein,
>
> Nu is het zaak, dat we onszelf niet verloochenen

Dat lijkt me idd, een goed startpunt. Maar hoe ...

> en staan achter de goede dingen,

Now you're talking, maar over welke goede dingen heb je het dan?

Dat D66 dat meehielp de stankcirkels uit te breiden in de verkeerde
richting?

> die we wel degelijk als  een de regering ondersteunende partij
> gedaan hebben. Zelfs de oppositie zet zich daar niet meer tegen af.

Lijkt me een dijk van argument, idd.

>  De SP
> wel , maar die zijn  met Aarts en Elegeert altijd overal tegen

Ik ben overal voor, hoor.
Wil je eens niet zo negatief doen !!!

Ik daag je voortdurend uit met antwoorden te komen, maar daar wens je
inhoudelijk maar niet op in te gaan. Het is zaak, dat we onszelf niet
verloochenen.

> en kennen maar een yell: ASO.

Uiteraard, het leven is er de laatste jaren ook alleen maar asocialer op
geworden. Op gejaagd door wanbeleid door dit kabinet.

 > Wat we nooit, maar dan ook nooit meer moeten doen, is
> dingen beloven, die we niet kunnen waarmaken, of A zeggen en B doen.

Het is zaak, dat we onszelf niet verloochenen, Tjerk.

> Betrouwbaarheid, kijk maar naar die gevangenisdirecteur, is een groot goed.
> D66 heeft de afgelopen jaren alleen maar haar eigen beloftes ontkend en
> precies datgene gedaan, waarvan ze eerst zij dat ze het niet zou doen. Wie
> zal dan nog op zoiets stemmen?

Waaruit blijkt dat dat spoor idd verlaten is? De eerste PP-filmpjes
duiden op weinig lessen geleerd en veel poeha .... inhoudsloze
prietpraat. Opstelling tegenover de burger, niet langszij ....

Henk Elegeert