UPC update: 'weer' brief !

Fri May 19 18:38:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kom net thuis... in de bus ligt een brief. Ik maak een pilsje
open zoals in zo'n oude Grols-reclame en kijk op de enveloppe.
Wie ken ik in Alphen aan den Rijn (de ex van Hirsi Ali woont daar,
en m'n sportdietiste, wie zal het zijn ?).

Even vooraf: ik ben dus al weer zo'n 3 jaar bij UPC weg en zit
sindsdien heerlijk bij Digitenne en de KPN. Prachtig beeld, goede
telefoon, splendid internet en vreselijk goedkoop ook nog. Pakweg
de helft van bij de kabelboer en nooit gelazer.

Ik maak de brief open... UPC dus. De boeven van UPC willen vanuit
het niets weer eens geld van mij. Anders gaat de rechter mij ver-
oordelen of zo.

Oh, wat ben ik nu bang...