Zembla 02

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri May 19 00:32:58 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En wat me dus ONTZETTEND stoort ja, is die ONTZETTENDE hypocrisie van geile hondjes die Ayaan aanbidden. Die Wintertjes en Scheffertjes en Philipsetjes die druipend van voorvocht achter haar aanlopen. Deze neo-rechtse sekteleden gillen dat er VRIJE MENINGSUITING  is, ik herhaal VRIJE MENINGSUITING!!!  Je mag GEITENNEUKER roepen zoveel je wil en met een film submission miljoenen op de ziel trappen. Want er is toch VRIJE MENINGSUITING JA!
Maar komt ZEMBLA met een film, zorgvuldig gemaakt, hoor en wederhoor, alles correct, dan is het ineens SCHANDE. Dan roepen de mannen: die film mocht niet.
Meten met twee maten, ja, dat is het. HIPOKRISIE!! Van die dingen, ja.

Cor van der Laak, kritisch D55 lid