Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Hein v Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 18 17:03:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark Giebels wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Waar zou die dood-door-schuld beschuldiging (ik neem aan dat je daarop
> doelt) dan op gebaseerd moeten zijn Marc?
>
> Zelfs in het juridisch creatieve Amerika zou dit een volkomen kansloze
> poging worden...
Hoho, ik weet het niet. Als AHM willens en wetens, met leugen en bedrog
Theo heeft aangezet tot het maken van een film, waarbij ze de
aanmerkelijke kans op de koop toe nam dat Theo vermoord zou worden
(voorwaardelijke opzet).....dan kan het zijn dat het OM tot vervolging
zou kunnen overgaan. Maar heeft Vrouwe Justitia zulk een blinddoek voor?
Volgens mij gluurt ze een beetje onder het doekje uit en denkt: daar
brand ik m'n handjes niet aan.