Hirsigate: Tweede Kamer (en alle ASO-wetten) is (zijn) ongrondwettelijk

Thu May 18 11:47:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL> dicht mij toe,
>"We moeten er maar vanuit gaan dat ze ook dit gefantaseerd heeft." Dat
>vind ik geen twijfelen, dat is de bewijslast omkeren.

 Nou doe je het dus weer.

 Ik zeg: je moet uitgaan van wat normaal is. Als iemand als AHA, iemand dus
 die aan de lopende band rare verhalen zit te verzinnen en die zichzelf
 voortdurend tegenspreekt, iets zegt dat het normale ontstijgt, *dan* mag
 men er van uitgaan dat ze ook dat verzonnen heeft. Zoiets noemt men 'gezond
 verstand', geen 'wartaal'.

 Deze week stond ergens (geen idee waar) dat AHA door haar oma besneden is.
 In een eerdere biografie was dat dus haar moeder. Maar misschien, beste
 gelovige, zijn oma's in Somalie ook moeders ?

 Enfin, kijk eens of je deze discrepantie *zelf* op Internet kan vinden...
 Mocht dat zo zijn, dan vormt dat op zich nog geen bewijs - maar dan is er
 dus wel opnieuw een tegenspraak. En waarom zou je het dan geloven ?