Valt het kabinet binnenkort?

Glenn Mellonius glenn at MELLONIUS.EU
Wed May 17 06:52:42 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wednesday 17-5-2006 00:46, Mark Giebels wrote:
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
><knip>
>
>Korte samenvatting. Mijn paspoort ligt dus bij de Chinese ambassade.
>Maar een vluchtje binnen Schengen moet toch mogelijk zijn zou je zo
>zeggen, als je een officiele Italiaanse identiteitskaart hebt, een
>Nederlands rijbewijs, een officiele Italiaanse verblijf- en
>werkvergunning, en ook nog maar voor de zekerheid een copietje van het
>paspoort hebt meegenomen.....Nee dus...
<knip>

Je mag een Nederlands paspoort EN een Nederlandse identiteitskaart
tegelijkertijd hebben.
Waarom doe je dát niet?
Voorzover ik weet hebben Nederlandse stewardessen 2 paspoorten, juist voor
dit soort gevallen (althans zo'n 25 jaar terug was dat zo). Misschien kan
je dat ook proberen?

Glenn Mellonius