Verdonk

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue May 16 22:54:24 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger,

Dan valt het kabinet en worden er verkiezingen
gehouden met beloftes waar geen enkele partij zich
maar iets van aantrekt in de formatie.
Ik heb niets met dit kabinet, maar jij geloofd nog
steeds dat als het maar oprot dat het beter wordt in
het volgende kabinet.

haha de exact zelfde poppetjes met andere namen.

Waarom denk je dat de pvda geen noemenswaardige
oppositie gevoerd heeft? Omdat hun (voorgenomen)
beleid niet of nauwelijks zal afwijken van het
tegenwoordige beleid. Sterker nog het is de
Boskabouter die de AOW mensen geld wil aftroggelen
waar ze hun hele leven dubbel en dwars voor betaald
hebben. Als pvda corrofee van Dam gedurende Paars 2
zijn lidmaatschap opzegt, gevraagd wordt het asjeblief
niet aan de grote klok te hangen, en nu beschuldigd
wordt dat ie zijn lidmaatschap niet op tijd voldaan
heeft.... Zou je misschien moeten concluderen dat
Pechtold groot gelijk heeft om het te benoemen.
Ger Be careful what you wish for!

dirkie
vergeet ook de Boskabouters rol in de gekozen
burgemeester en de verwiggistan opdracht niet!!!

http://mail.yahoo.com