Hirsigate: En wat gebeurt er vandaag zoal ?

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue May 16 20:51:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark,

Het is dan ook spruitjes, spruitjes, spruitjes wat ik ruik, van die veels te
lange doorgekookte spruitjes. Ik ben net thuis en moet nog wat
emailachterstand inhalen, maar als ik het goed begrijp, wil de formele
wetgever haar nu gewoon tot Nederlander verklaren. Een wijs besluit,
vrijzinnig en non conformistisch. Dat moet Fluks aanspreken.

Groet,

Tjerk