Valt het kabinet binnenkort?

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue May 16 15:57:22 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Volgens mij kan dit maar op één manier deescaleren en dat is als die
Verdonk haar ontslag gaat aanbieden aan de koningin, ze zich heel diep
in een hoekje gaat schamen, en die brief aan Hirsi Ali wordt
ingetrokken.

Als ze zelf niet zo verstandig is, dan moet de VVD fractie het
vertrouwen maar in Verdonk opzeggen. En als die lui daar niet
verstandig genoeg voor zijn, dan moet de D66 fractie die motie van
afkeuring van GroenLinks, die er ongetwijfeld zal komen, maar steunen.

Ik zie straks wel vanuit mijn hotelkamer in Duitsland hoe het afloopt
(waar ik pragmatisch op mijn illegale identiteitsbewijs naar toe
probeer te vliegen, omdat mijn legale paspoort twee weekjes op de
Chinese ambassade aan het wachten is op een stempeltje....)

Groeten,
Mark Giebels