Hirsigate: Bedonderde de Kiesraad al dan niet de boel in opdarcht van Zalm ?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Tue May 16 15:48:57 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,

>  Dat soort vragen snijdt inderdaad hout.
>
>  We moeten er maar vanuit gaan dat ze ook dit gefantaseerd heeft.

Is er werkelijk een andere keus?

>  Men moet mmers van het meest normale uitgaan.

Dus moet ergens een (arts)verklaring liggen, lijkt me.

> De afwijking daarvan moet bewezen
>  worden - mag niet het uitgangspunt zijn voor weldenkende mensen.

Lastig, maar als ik haar beschouw als een vrouw die alles prachtig bij
elkaar verzonnen en gefantaseerd heeft en het daarmee zover geschopt
heeft, waar liggen dan de 'bewijzen' voor het tegendeel?

Ze doet nu alsof ze gestraft wordt door anderen, terwijl het die
collagaatjes van haar zijn geweest die voor dergelijke wetten hebben
gezorgd. Alweer werkt ze op het sentiment waarmee kennelijk wat te
verdienen valt.

En niet de minister heeft een oordrel geveld, ze wordt keihard
geconfronteerd met de werking van wetgeving van haar collega's.

Zalm is een zeikwijf. Roept ie (opnieuw) op tot 'ongehoorzaamheid' ?
Is ie nou minister of politicus?

>  Ik hoorde tijdens de persconferentie van de VVD-filosofen maar 1 normaal
>  ding. Zalm zei dat hij een en ander aan de kiesraad gemeld had en dat die
>  geen bezwaar zag. Kijk, daar kan een mens wat mee. Zoiets kan worden uit-
>  gezocht. Wat heeft'ie daar dan precies gemeld ? En wat zag de Kiesraad
>  door de vingers ?
>
>  --> Waarom staat er op de kieslijst een andere geboortedatum dan in AHA's
>      paspoort ? Of was dat juist beide hetzelfde (goed of fout) ?
>      Daar gaat de Kiesraad over, neem ik aan.

Dezelfde datum als die het eigenlijk (Magan) had moeten zijn?

Henk Elegeert