Hirsigate: Religieuze atheisten uit de kast: 'ontheksen' bittere noodzaak

Tue May 16 09:41:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 16-mei-2006, at 9:27, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  Marc de Droog <marcdedroog at XS4ALL.NL>,
>
>  Ik vind de reacties van al die diep-religieuze atheisten steeds
> leuker
>  worden...   :-)

Ik ben bang dat dat toch voornamelijk komt doordat je elke
reactie serieus neemt, ook overduidelijk grappig bedoelde,
zoals bovenstaande.

Intussen snijdt Marc natuurlijk wel een fundamenteel
probleem aan - net als Bart -  namelijk in hoeverre je
terug mag komen op zaken die gepasseerd zijn.
En ik herhaal het nogmaals: dit is een *discussie*lijst.
Van jou mag dus worden verwacht dat je serieus op zo'n
fundamentele kwestie ingaat, jouw opvatting aangeeft,
en die op deugdelijke - en bij voorkeur onderhoudende
- wijze weet te onderbouwen.

Elk artikel dat je maar over je favoriete haatobject kunt
vinden de lijst opbaggeren, en je onttrekken aan de
discussie is wel erg gemakkelijk. Daar hebben we jou
niet voor nodig; dan kunnen we als lijst immers net zo
goed - zo niet beter - een abonnement nemen op
Google Alerts.

Erik vdMb