Hirsigate: En wat gebeurt er vandaag zoal ?

Tue May 16 08:49:54 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een leuke dag niet. Ik hoopte juist dat deze cases de ogen zou openen
van het kabinet en voor velen (gelijke monnikken gelijke kappen) het
verblijf zou toestaan, of het nederlanderschap. Het is een lastige
kwestie waar wel een lijn getrokken moet worden.... Het zou niet eerlijk
zijn om een persoon omdat ze kamerlid is wel toe te staan en anderen
niet.....