Hirsigate: IND c e n s u r e e r t website !

Mon May 15 15:50:36 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 15-mei-2006, at 14:57, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  [Shit, nu ken Erik 't truucie ook...] :-)

Sterker nog: Erik krijgt de hele dag via RSS en email allerlei
nieuws binnen, en stuurt daarvan buiten de lijst om ook wel
eens wat door aan dr. Fluks. :-)

>  De IND heeft deze tekst (die gelukkig nog in het archief van deze
> lijst
>  staat - goed gedaan Marcus, ik ben trots op je) zojuist weggehaald.
>  *Alsof'ie nooit bestaan heeft*.

(Zo ruimt een zekere Hein van Meeteren regelmatig zijn homepage
leeg, ondanks verzekeringen dat hij zijn archief zou laten staan.)

>  Het lijkt me wel duidelijk dat AHA ook Neelie Kroes heeft opgelicht
>  en gebruikt - en dat dit ene feit haar thans opbreekt. De VVD heeft

Nou, mevrouw Kroes heeft denk ik al genoeg problemen met het
verlies van 1,8 miljoen dat ze heeft geleden door snelle verkoop
van twee kantoorpanden toen de connectie met Holleeders
witwasser Paarlberg wat al te duidelijk dreigde te worden.

>  Neemt niet weg dat ze de staat nogal op onkosten heeft gejaagd met
>  haar gedrag. Gaat de rekening daarvoor nu ook naar AHA ? En hoe
>  staat het met haar ongeldige diploma's (zo ze die al heeft) ? Ik
>  denk dat hier financieel nog wel wat te plukken valt.

De lak wordt duurder dan de brief, denk ik.
(Nog afgezien van de onderliggende fundamentele vraag.)

Erik vdMb