Fair Play

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon May 15 14:28:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, May 15, 2006 at 02:13:16PM +0200, Hein van Meeteren wrote:

> dat moet veel gezelliger zijn geweest.

Ongetwijfeld. Ik stond ook niet te trappelen om naar de Poolse Landdag
te gaan, maar vond wel dat je in principe die schaarse momenten moet
aangrijpen om de strapatsen van het trio Dittrich/vdLaan/Pechtold af
te stemmen. Al nam ik tevoren al aan dat dat afstemmen wel kansloos zou
zijn.

> Wanneer ga je trouwen?

Iemand anders gaat trouwen. Ik ben al/slechts geregistreerd partner :-)

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |