Struisvogelcongres: D66 heeft lef, geen angst

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon May 15 09:21:38 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Maakt toch niet uit wat en hoe ze haar kind grootbrengt.
Het feit dat je die privezaken gebruikt om je profileren als mogelijke
lijstrekker zegt genoeg. Dat hoort toch te gaan over hetgeen je deed en doet
en niet over in welke taal je praat met je kind.
Geeft alleen maar aan dat als ze maar denkt een gaatje te zien ze aankondigt
ook kandidaat te willen zijn. Dat mag ze van mij hoor, maar zeg dat dan
gewoon.

Ger