Cartoon-inconsistentie

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon May 15 07:41:51 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je kan het soms erg oneens zijn met mensen, zeker als het over politiek
gaat.
Dat is ook niet erg hoor, dat oet juist voor een discussie. Ik heb me wel
aangewend om niet (meer) te reageren op mensen die die eens het fatsoen
kunnen opbrengen om mensen gewoon bij hun naam te noemen.
Hetzelfde geldt voor mensen die een hoop commentaar op je hebben, je zeggen
dat je eigenlijk niet eens mee mag doen op zo'n lijst en vervolgens niet
eens een antwoord kunnen geven op je vragen daarover.
Reageer dan gewoon maar niet ipv ingaan op die flauwekul, denk ik dan maar.

Ger