Koerscrisis: De Graaf vond congres 'nikserig' en twijfelt aan opstanding D66

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon May 15 06:19:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Thom De Graaf op Radio 1,

>  Shit, ben ik het nog een keer eens met Thom de Graaf ook.

Was er al bang voor. :)

> Nu moet het eind van D66 immanent zijn.
>
>  Ik vind overigens dat Thom de Graaf geen recht van spreken heeft. Met *hem*
>  is alle ellende begonnen. Als hij Opschudding had afgeschud en de sociaal-
>  liberalen de gordijnen had ingejaagd, zou er nu niets aan de hand zijn.

Die analyse vind ik wat kort door de bocht. Het ging om dit kabinet en
wat men daarin ging doen. Wat is daar dan van terecht gekomen?

>  Dat het congres volkomen mislukt is blijkt wel uit het feit dat Docters van
>  Leeuwen maar hoeft te zeggen dat hij voor de VVD in de Kamer wil. Ergens
>  in dat bericht staat dat hij voorheen van 'D66' was. En dat laatste drukt
>  het hele congres in alle persberichten naar de achtergrond.

Hij deed uitstekend zijn best om niet na te trappen?

>  Het D66-congres heeft zelfs niets te melden over dat geschifte manifest -
>  terwijl het daar nota bene aan was opgehangen. Vreselijk gewoon.

Als de angst regeert ......
Waar ging het (D66-congres) eigenlijk wel over?
Wat heeft die democratie binnen die partij nu zelf opgelevert?

>  Het enige dat de burger mocht vernemen was dat we door gaan. Naar de toekomst
>  of zoiets. Zou de toekomst dan toch ergens in 'Bliksem' liggen ?

Het wordt tijd voor een voltreffer. :)

Henk Elegeert