Cartoon-inconsistentie

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Sun May 14 17:40:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 14-mei-2006, om 16:29 heeft Dr. Marc-Alexander Fluks het volgende
geschreven:

>  Zoiets schreef je over mij trouwens ook. Maar dat staat alleen
> standaard
>  in de kop van de mail, verder nergens.

maar daar valt het wel op marc. ;)

> Ik ben niet zo'n titelmeneer -
>  op m'n D66-post staat nog steeds 'drs', trouwens (weer die
> updatebrief
>  niet teruggestuurd).

gauw doen?

> Overigens noemen mensen mij al snel 'de professor'
>  (en ik *draag* niet eens een bril),

is een opmerking die brildragers discrimineert
wat hier niet zo heel gevaarlijk is als je volwassen bent, maar als
kind en op straat wel
om van mao's china en cambodja en de rode Khmer maar te zwijgen. :(

> terwijl ik eerder een jongen van Jan
>  de Wit ben...

LOL, foto'tje? ;)

>  Hoe dan ook, het zou je sieren als je meer op de zaak dan op de
> personen
>  in zou gaan.

je zegt het zelf marc

> Bij iemand als AHA valt dat dan samen,

neenee beter nadenken

> maar verder zelden...

verder ook vaak. als je even nadenkt gr elma