Cartoon-inconsistentie

Sat May 13 11:53:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg <muijz at DDS.NL>, je moet beter lezen als je reageert.
En als ik teveel telegramstijl gebruik en/of gedachtensprongetjes neem die
iets te snel gaan voor jou, kan je altijd nog vragen 'bedoel je dit-of-dat ?'.

Maar dat doe je niet. Je sleept er steeds van alles bij waar ik het in het
geheel niet over gehad heb (nu weer die T.P.), spreekt mij er dan op aan
waarbij je eigen opmerkingen ook nog eens volstrekt onjuist zijn.

Als je nu eens gewoon zegt wat je zelf vindt (want dat doe je nooit). Het
onderwerp waar ik het over had was de dubbele moraal bij die Vrijheid van
meningsuiting. Daar zeg je opnieuw niets over. Daarmee suggereer je (en
bepaald niet voor het eerst) dat dat rechts-radicale gedachtengoed jou wel
aanspreekt.

Enfin, je zal n.a.v. van het bovenstaande wel weer een rare tekst produce-
ren waar niemand wat mee kan. We zullen wel niet te horen krijgen of het
vervolgen van mensen louter omdat ze dingen op Internet zetten dat rechts
onwelvallig is, al dan niet jouw instemming heeft en hoe zulks te rijmen
valt met soortgelijke uitlatingen van filosofenliberalen.

Ik ben dus tegen de uitlatingen van de filosofenliberalen (maar zie er
niets stafbaars in). Daarenboven vind ik dat iemand als Verdonk geen klach-
ten moet indienen om mensen strafrechtelijk te vervolgen. Juffie Verdonk
zetelt namelijk op het *Ministerie van Justitie* te Den Haag !

Ik ben tegen de hypocrisie van al diegenen die normen en waarden aanhangen.