Zembla ontmaskert heks Hirsi Ali

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri May 12 23:24:16 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Of het levensverhaal van Hirsi nu wel of niet klopt, vind ik niet zo
interessant. Jij lijkt er door gebiologeerd. Ik houd meer van het nadenken
over haar argumenten: de Islam is een agressief geloof, dat zijn mening per
se wil verkondigen en mijn grote vriendin is daar heel benauwd voor. Daarin
heeft ze helemaal gelijk. Dus dan blijft mijn vraag: Wat heb je tegen haar?

Groet,

Tjerk