Cartoon-consistentie

Fri May 12 13:30:00 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 12-mei-2006, at 13:17, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  AHA-gelovige Erik van den Muijzenberg

Ik ben geen gelovige, dus ook geen AHA-gelovige.

> <muijz at DDS.NL> in opperste verwar-
>  ring (het zijn voor mensen als Erik moeilijke dagen),

Geenszins. Ik vermaak me weer prima met je wartaal.

>  Afgezien van de tijdsomkering (dit speelt immers eerder), wees ik
> op de
>  *inconsistentie* - ik hang dit soort dingen zelf immers niet aan
> (integen-
>  deel, ik ben er juist tegen). Maar voor 'Ertan K.' moeten
> natuurlijk wel
>  dezelfde regels gelden als voor jouw AHA. Of beiden achter de
> deur, of
>  beiden alles er maar uit kunnen gooien.

Nee nee, nou niet weer wegmiezeren dr. Wartaal.
Het ging jou om de consistentie tussen de opvattingen van Dittrich,
Krol en Verdonk ten aanzien van de Deense cartoons en ten aan
zien van die Ertan.
Welnu, zoals reeds aangegeven: de overeenkomst die jij meent te
zien is er niet. Het zijn twee geheel verschillende kwesties.

>  Maar we zijn het jammer genoeg voor jou (?) wel degelijk eens.

Nee, dat zijn we niet.
Dat verbaast overigens ook niet, want ik wordt niet geplaagd door
een AHA-fixatie.

Dag doctor.
Nog een prettige middag, en gaarne de pilletjes op tijd innemen.

Erik vdMb