Cartoon-consistentie: Dittrich, Krol en Verdonk *tegen* Vrijheid van meningsuiting voor geitenneuker

Elma Ouwehand e.ouwehand1 at CHELLO.NL
Fri May 12 13:29:48 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

inhoudelijk ben ik het met erik eens.

maar wellicht levert het een betere discussie op als jullie elkaar
niet resp dr wartaal en aha gelovige noemen? ;)

gr elma (viswijf in opleiding, en zo nu en dan ridder (v) tbv aha.)
en a-digibeet,
en die nog een aardige cartoon heeft die ik op verzoek wel op een
door iemand ter beschikking hebbende site wil mailen? zodat u kunt
meegenieten)

Op 12-mei-2006, om 12:13 heeft Erik van den Muijzenberg het volgende
geschreven: