Kijktip: Zembla ontmaskert verleden Hirsi Ali

Fri May 12 08:56:40 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Henk Elegeert <HmjE at HOME.NL>,
>Raar trouwens dat de VVD zo'n liegende en bedriegende vrouw in hun midden
>dulden.

 AHA zegt dat de VVD van alles op de hoogte was. Maar ook dat kan weer ver-
 zonnen zijn (maffiavrouwtje Neelie Kroes suggereert dat de VVD het *niet*
 wist). 't Lijkt me wel dat de VVD hier uitsluitsel over moet geven.

 Nu Zembla heeft aangetoond dat AHA haar verleden verzonnen heeft (idioot
 dat journalisten alles van dat mens klakkeloos opschreven in plaats van
 al die gekte eens ter plekke te controleren), valt er een nieuwe vraag te
 beantwoorden.

 Vraag die resteert is waarom ze daarnaast al die andere dingen, die haar
 gelovigen altijd aan 'haar problematisch verleden' weten, verzint. Waarom
 projecteert ze haar verzonnen verleden, dat ze maar niet kan verwerken, zo
 fanatiek/theatraal in Moslims ?

 Mijn antwoord: deze fantaste is zo gewend haar gelovigen op die wijze te
 manipuleren dat ze er niet meer mee kan ophouden. Alles is leugen aan dat
 mens.