Rookgordijn

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Thu May 11 22:01:43 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Misschien neem je je zelf een pietsie te serieus Bart.
Dat van terug naar economie 100 meende ik niet echt, wel dat van de Don't pass go and don't collect 200 euro's.
Dat wel dus!
Het is moeilijk discussieeren met mensen zoals jij die de wijsheid al in pacht hebben, en toch de dingen soms een beetje door elkaar heen rammelen.
Wat bedoelde je precies met die auto's en zo, waar ik dus:???? plaatste...Want ik begreep dus echt niet waar dat op doelde

lenny

Bart Meerdink <bm_web at kpnplanet.nl> wrote: REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

dirkie wrote:

> Bart we gaan er maar even tussenin, dat je het niet
> met mij eens bent bewijst niets..
> Integendeel zou ik zeggen

Wat een manier van discussi�ren, beneden peil dus...

Dan is het nu heel snel afgelopen met de discussie.

Jij wordt er niet wijzer van, blijkbaar.

En van jouw '??????' word ikzelf ook niet wijzer.

Je economische inzichten laat ik maar voor wat ze zijn.

groetjes,

Bart

Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.