Zembla ontmaskert heks Hirsi Ali

Thu May 11 21:24:56 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heb net de 'AHA-Erlebnis' van de VARA gezien...

Ik had dus zo'n beetje alles goed - inclusief het 'feit' dat ze twee keer
geboren is. Want ook dat heb ik op deze lijst beweerd, hoe gestoord het
ook klinkt. Nota bene AHA zelf bevstigde op de TV dat ze twee keer geboren
is. Al wist ze niet waarom.

Neemt niet weg dat er tal van leugens werden doorgeprikt waarvan ik het
bestaan niet wist. Maar ik ging dan ook alleen af op wat mijn javascripts
op Internet bijeen wisten te vegen. Ik maakte op deze lijst niet voor
niets de kachel aan met de psychopathie van de AHA-gelovigen (net zo min
als die van de sociaal-liberalen, trouwens).

Vraag die rest: wanneer wordt dit gestoorde mokkel de grens overgegooid ?
En wanneer wordt het maffiavrouwtje Neelie Kroes in de boeien geslagen ?

Enfin, de enige mensen met wie vandaag ons aller medeleven verdienen zijn
de nabestaanden van Theo van Gogh...

Marc Fluks, Amsterdam