Kafka revisited

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed May 10 00:56:14 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat laatste heb ik in zijn algemeenheid geen kijk op.
Het gaat in ieder geval niet op voor Amerika waar de
ambtenaren, grosso modo, een stapje extra doen om iets
voor elkaar te boksen. Dit NEderlandse
Consulaat-Generaal in Los Angeles is in alle opzichten
onbereikbaar. Zoals ook Mark Giebels hier reeds
memoreerde.
BTW
Het dependance Consulaat in San Mateo heeft nog steeds
niet terug gebeld, niet dat ik daar ook maar enige
hoop op had...

De algemene bureaucratische verloedering zal er wel
voor gezorgd hebben dat deze attitude ook andere
Cosulaten niet vreemd is. Dat mag je gerust
stemmingmakerij noemen. Mijn ervaring in het verleden
was ook geheel anders. Er was echter altijd al een
zekere arrogantie, de secretaresse etc. mochten soms
aan de macht ruiken ;-)
Net echt!

mvg
Lenny