Dat roken toch zeg

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Tue May 9 11:03:47 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik denk dat we zelfs over die rookvrije ruimtes niet erg van mening
verschillen, Mark. Dat is inmiddels eigenlijk overal wel geregeld, behalve in
de horeca, en daar verschillen we wel van mening, denk ik. In cafe's en
restaurants waar ze zich wel iets aantrekken van de afspraken werkt het naar
grote tevredenheid van iedereen - alleen laten velen het op hun beloop. Dan
vragen ze tzt om een verbod.

Ja, er zijn mensen die serieus een vettaks en andere betuttelende maatregelen
overwegen. Gelukkig zijn we daar zo verdeeld over dat het er niet van komt ;)