Big Brother BOA's (was: hondenpoep en zo)

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Sun May 7 13:45:18 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De hele Kamer verder voor, Henk.
De enige die na afloop naar me toekwam, omdat het haar was opgevallen dat ik
in mijn eentje tegen had gestemd, en het vervolgens maar eens was gaan lezen,
en die toen vond dat ik groot gelijk had, was de betreurde  Karin Adelmund...

Dank voor je uitgebreide documentatie, Henk. Vooral die tekst van de Raad van
State is erg goed!

Overigens: ik heb ook niet veel met decentralisatie als ideologie (soms kan
het praktisch zijn, soms juist niet). Maar ik vrees wel dat we aan de wieg van
die ideologie hebben gestaan.
---

 Klasse, Bert.

 De rest (5) helaas voor, begrijp ik. :(