Koerscrisis: Terrasdemocraat beschouwt kwalificatie als geuzennaam

Sat May 6 20:39:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Bart Meerdink <bm_web at KPNPLANET.NL>,
>Voor mij hoeft iemand van 22 niet voor elder statesman te spelen hoor,

 Je zou gelijk hebben als hij niet in de programma-commissie zou zitten.

 Maar dat zit'ie dus wel, en hij begint dus zelf over deurmatten, vlaggen
 en terrassen. En hij reed zelf achter Wilders aan met dat Euro-gedoe,
 plaatst rare kwalificaties over zichzelf op z'n website. En nu wil hij
 weer meestemmen op de keuze van de lijsttrekker van het CDA. Iemand die
 zich zo gedraagt, kan men moeilijk serieus nemen. Waarom wordt'ie niet
 eerst volwassen ? Laat'ie een beetje achter de meiden aanzitten, daar
 heeft'ie veel meer aan.

 Over de heroineprostitutie in de kop van de Nieuwe Revu,
>Och, bij de Nieuwe Revu hoort nou eenmaal dat je wat smeuig formuleert

 Een week geleden begon de consternatie al - dan zeg je toch alsnog tegen
 zo'n blad dat de kop boven het artikel over de politiek moet gaan ? Zo'n
 rare vraag is dat toch niet voor een Kamerlid ?

 Marc Fluks, Amsterdam