Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri May 5 17:40:35 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Ik mag er zelf dan tegen zijn (en zal dus niet stemmen)

Er is ook niet echt iets te kiezen. De VVD mag wel doen alsof.

 > maar sommigen
> hier zullen daar mogelijk anders over denken.
>
> Morgenochtend brengt Pechtold op 9:30 de eerste stem uit op,
>     http://rutteofverdonk.nl  =  http://www.primaries.nl
> Zie ook,
>     http://www.netn.nl/bericht/24657

Tja kijk:
"
..
Godart van Gendt, initiatiefnemer van rutteofverdonk.nl: "Als de VVD
slim is, dan volgen ze de uitslag van de openbare voorverkiezingen. De
stem van kiezers belooft immers meer dan de stem van een aantal VVD-leden."
"

.. geeft precies het 'conflict' aan. Want, gaat het om de VDD of om de
kiezer(s) die men achter een slap VVD verhaal opgesteld wenst te zien?
Of wat is het doel nu eigenlijk?

Waarom ook is de inhoud (van voorgenomen beleid) niet zelf onderwerp,
met daarnaast de man/vrouw van wie men denkt dat die dat het beste kan
doen. Want, wat immers is dan de opdracht?

Waarom zou ik uberhaupt denken dat de huidige politiek werkelijk iets
kan of zal weten te bereiken. Is er -behalve wat onnozel geloof in
hervormingen- werkelijk iets blijvends dat die kwalificatie ook
verdient? Of moet juist de continuering (lees: voorkomen van door
anderen gewenst beleid) daar zorg voor gaan dragen?

Henk Elegeert