Nederlands huishouden duur uit met elektriciteit

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu May 4 14:57:17 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> ----- Original Message ----- From: "Henk Elegeert" <HmjE at Home.nl>

Nee, ik had het geluid uit, maar het beeld aleen al sprak boekdelen. :)

> Ik heb het toch geprobeerd.

Zei ie dat? Maar jong .... :) Da's toch hondsjeswerk. Hij zal toch met
Nederland niet maar wat geprobeerd hebben?

> Tja, helaas wel ja, maar het is toch wel genoeg eigenlijk nu.

Eens....

> Ala je een scatebord al niet de baas kan:))))

Ik vond het een prachtig en krachtig beeld. Zodra hij de werkelijke
wereld in/op stap gaat ie onderuit. Tijd dan voor hervormingen van het
scatebord? :)) Euhmm ... we dwalen af?

Henk Elegeert