The thing that ’s most important to un derstand here is that the citizen no long er has rights, but interests.

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu May 4 14:49:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tjonge jonge, de man heeft ook geen respect voor de tijd van zijn
> publiek. Zeven pagina's wijdlopige tekst.

5 pagina's hoor.

 > Weinigen zullen het helemaal
> lezen (ik ook niet).

Dat blijkt ... :)
Edoch, de moeite waard.

> Hij had volgens mij ook gewoon kunnen zeggen: "De mens is meer dan
> consument alleen.".

Hij zegt veel meer, maar ja ....

Maar, deze is wat handzamer voor je: ;)

http://www.perssupport.anp.nl/Home/Persberichten/Actueel?itemId=78690

Deze bevatten al weer wat meer pagina's:
http://www.raadvanstate.nl/pages/page_show.asp?page_id=126

> Okee, een paar paragrafen dan, wat bon mots die tot
> nadenken uitnodigen, wat illustraties erbij,

Lees het nog eens aandachtig door, Bart. :)

 > en hij bereikt 100x zoveel
> rendement met zo'n stuk.

Ha, zou mooi zijn.
Kan het e-mailadres niet 123 vinden, wel jammer van zo'n advies.

 > ... indikken tot de
> essentie is nuttig werk, niet triviaal en levert meer inzicht.

Eens. Maar sluit het een het ander niet uit?

Henk Elegeert