Nederland steeds meer crimineel? Hoezo?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu May 4 08:38:09 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Tja vroeger, Ger...
>
> Was het nog een schande ;)

Maar werd er ook gezegd dat het ook maar mensen zijn. Nu wordt er gekeken
hoe anderen te schande kunnen zetten en liefst zo dat men er zelf beter van
wordt.
Die lui hebben natuurlijk wel een voorbeeldfunctie en leest men er van af
hoe je kan handelen.

> Je vergat de burgemeester nog die dronken naar een raadsvergadering
> ging...
> In haar eigen auto.

Heet het in die kringen niet dat je dronken ontoerekeningsvatbaar bent als
je toch autorijdt?

> Voortaan moeten van CdK Borghouts
> burgemeesters dronken met de taxi of auto met chauffeur
> naar hun werk...

Hihi.
Voorzitter ik stel voor dat we..................................
De burgemeester: Je doet maar, ik ga naar bed, ik voel me niet (hik)
helemaal lekker.

> En "wij" maar lullige bekeuringen betalen hier en daar
> zoals in de trein of metro
> als de apparaatjes weer niet werken.

Doe net als ik, geen gebruik van maken.

> Zo effe lekker gemopperd op de vroege ochtend :)

Was het zo lekker Fritz? Of was je gewoon slecht gehumeurd?

Ger