Nederland steeds meer crimineel? Hoezo?

Thu May 4 08:08:34 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja vroeger, Ger...

Was het nog een schande ;)

Je vergat de burgemeester nog die dronken naar een raadsvergadering ging...
In haar eigen auto.

Voortaan moeten van CdK Borghouts
burgemeesters dronken met de taxi of auto met chauffeur
naar hun werk...

En "wij" maar lullige bekeuringen betalen hier en daar
zoals in de trein of metro
als de apparaatjes weer niet werken.

Zo effe lekker gemopperd op de vroege ochtend :)

Fritz