Van Wanrooij kandidaat lijsttrekker D66

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed May 3 08:05:50 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Haha,

Nog zo een die denkt als je het mooi opschrijft dat de kiezer het recente
verleden wel is vergeten. Met die juiste inhoud heeft men de afbraak juist
de kans gegeven en dat vinden de burgers iets geweldigs natuurlijk. Niet mee
eens? Meer dan 80% van de burger wel, en die heeft toch altijd gelijk roepen
democraten dan heel democraties.
Meer mensen de keien op door de grenzen wijd open te zetten, meer WAO-er
beter laten verklaren wat men in een ziekenhuis niet kan, de energie en
zorgkosten flink opdrijven, ect., maar een ander papiertje eromheen en ze
stemmen massaal op D'66 natuurlijk. Wat is het toch simpel eigenlijk zeg,
dat daar nu niemand op gekomen was. Wordt het inpakpapier met droombeeldjes
er op of zo?
De grote partijen, PvdA, CDA en de VVD doen het volkomen verkeerd en D'66
zal het wel eens even gaan maken. Denkt hij aan een kabinet Wanrooij I of
zo?
Opschrijven in een manifest of programma dat het anders moet wil ook zeggen
dat men bewust is van het feit dat men het dus verkeerd doet nu. En als je
dat weet moet je je afvragen waarom je er nu dan mee door moet gaan.
Leren van je fouten wil ook zeggen ze met onmiddellijke ingang niet meer te
maken toch en ze trachten te herstellen.

Laatst een onderzoek gezien dat het belangrijkste visitekaartje van homo's
toch de grote van het pikkie is. Misschien is dat de reden van het kandidaat
zijn is en kan hij aantrekkelijk zijn voor enkelen. Ik ben de grootste ***,
dus stem Andree.:)))))))

Ger