Koerscrisis: Kenniseconomie (was: Globaliseren)

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Tue May 2 10:08:01 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ha Marc,

Dat is waar, dat is het leuke van deze lijst. Je ziet wellicht kansen voor
windmolens en ondergrondse gaswinning uit steenkolen (maar geeft dat niet
hele vieze afval?), twee energievoorzieningen. een mogelijkheid. Reëel? Ik
weet het niet. Maar kan je met een vrijzinnig democratische analyse van het
probleem (of breder: de werkgelegenheid) vanuit D66 hoek tot aanvaardbare
oplossingen komen. Dat vind ik nu weer een interessante vraag.

Met vriendelijke groet,

Tjerk Jouwstra
Utrecht