Lux Voor bij Het Buitenhof

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Mar 30 07:45:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je verhaal over verschil norm-beginsel klopt als een bus. Maar waarom zou
de ware liberaal, dus links-liberaal, niet filosofie mogen bedrijven?
Filosofie is in wezen toch niet meer of minder dan structuur aanbrengen in
het denken, plus kennis van een historisch overzicht van denkwijzen. Je
spreekt jezelf tegen met je norm-beginsel verhaal - typisch een
filosofische analyse. Niet alle denken is gezwetst, je grote angst...
hv,u
------