Lux Voor bij Het Buitenhof

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Mar 28 15:49:03 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Liberalisme is tegenwoordig een ander woord voor rechten ontnemen van
werknemers.
De jongeen tot 23 jaar zo maar even kunnen ontslaan zou meer banen opleveren
volgens de halstarrige leugenaars. Net echt, je hebt 10 mensen in dienst en
die ene die wordt ontslagen vervang je dan door 2 nieuwe? Neen, die wordt 23
en krijgt meer dan het minimum jeugdloon en wordt je te duur. Eruit en een
nieuwe er neer van 18 of zo, die mag dan komen schuren en zo voor een karig
loontje.
Maar die heeft een mazzel, hij mag dat dan heel erg liberaal, in alle
"vrijheid" dus.Ik ben van nature niet zo'n harde actievoerder maar het wordt
toch eens hoog tijd dat ze er hier ook weer eens wat geleert wordt die
ASO's. Vanavond zullen we wel zien hoe dat moet in het journaal als ze het
over Frankrijk hebben.

Ger

Ger