CHAOS???? waar?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Mar 26 09:16:15 CEST 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In het begin van de week heeft mijn partner helaas de Huisartsenpost moeten bellen voor me in de nacht.

Gisteren kwam er een rekening: 107 euro voor het bezoekje van de dokter en eentje van 25 euro voor het telefonisch consult. Zonder telefoontje lijkt me ook sterk dat er een arts komt toch?
Of ik binnen 10 dagen maar even de nota's wil voldoen of de bijgevoegde invulmogelijkheid wil invullen, indien van verzekeraar ben gewisseld per 1 januari.
Ik ben niet gewisseld en de nota's voldoen doe ik al helemaal niet, daar ben ik voor verzekerd toch.
De post zit notabene inpandig in het ziekenhuis, hebben contacten met de huisarts maar Ger is blijkbaar niet geregistreerd ergens.

Mijn broer is met pensioen en woont alleenstaand bij Maastricht net over de grens Belgie.
Hij wild wel wisselen en vroeg me naar het nummer van mijn verzekeraar. Het zou keurig geregeld worden, zo zei men hem. Zijn oude verzekering werd opgezegd voor hem en tegelijk kreeg hij een schrijven dat men niet kon inschrijven nu en zit hij dus zonder.

Geweldig toch hoe onze minister Hoogerzooi het allemaal zo gladjes geregeld heeft he, en dat zonder chaos.

Ger