Premiekorting voor gezonde mensen?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Mar 24 08:37:46 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een premie voor gezonde jongeren? Een contradictio in terminis. Jongeren
leven nimmer gezond. Zo onzin-verzekering zou alleen zinvol zijn bij 30
plus. Maar ja, in die enorme populatie joggen velen ongezond, en de lagere
premie wordt weer opgehoogd door de noodzakelijke periodieke medische
controle. Weer een stuk fraude en bewaking uitgevonden, trouwens... Het
neoliberalisme wordt langzamerhand ook synoniem voor politieagent.
Regeltjes, regeltjes, anders stort de construct in mekaar.
hv,u
------