Toch een dure euro?

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu Mar 23 18:52:04 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ger wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Tot nu toe was de euro helemaal niet duur toch. Maar als het er op
> aankomt het beleid van de afgelopen jaren goed te praten was het dus
> toch zo. Zo las ik net op een stuk op de D'66-site.
> Citaat:
> Er zijn maar weinig EU-landen die met zulke goede rapportcijfers uit een
> conjunctuurdal komen. Dat ondanks grote problemen waar de economie de
> afgelopen jaren voor heeft gestaan: hoge olieprijzen, flink gestegen
> pensioenpremies en een dure euro.
> [...]

Men piekert zich suf om maar met 'goede verhalen' aan te kunnen komen
zetten, Ger. Propaganda en in de meest schaamteloze vorm.

Nog geen rapport gezien dat de één op één relatie bloot legt met het
gevoerde beleid, de stand van zaken en de behaalde resultaten. Zelfs de
'zaken' zelf zijn onderhevig aan politiek geleuter.

Nee, nee vergis je nu niet. Rapportcijfers en rapporten zijn wezenlijk
andere zaken, Ger. :)

Henk Elegeert