Respect?

Thu Mar 23 16:38:35 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helemaal eens,

Die eenzijdigheid en onevenwichtigheid uit angst voor grote bekken en
kiezersverlies is niet alleen ergerlijk en kwetsend, maar ook uiterst
schadelijk. Gelijke monniken gelijke kappen zou ook in deze a-religieuze en
ongesluierde tijd weer opgeld moeten doen. Maar het hemd van partijen die
kiezers willen behouden onder allochtonen en die in eigen kring terug
verlangen naar paternalistisch zogenaamd religieuze tijden is nou eenmaal
nader dan de rok. In Italië weet je tenminste wat je aan aardsconservatieven
hebt...