sic!

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Mar 22 11:08:17 CET 2006

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat begrijp ik Bert maar welke woorden in welke richting?
Je vindt het dus niet erg dat een vrouw een dure opleiding geniet,
universitair of wat ook, en meteen na de opleiding zegt, ik ga lekker
huisvrouwtje spelen?
Doelbewust dus he, niet als er redenen voor bestaan.
Het huidige kabinet roept waar het maar kan dat iedereen aan het werk moet,
met of zonder opleiding maar dit zou niet zonde zijn? Ik denk je terecht zou
kunen vragen waarom die mensen die opleiding hebben willen doen.
Terugbetalen is misschien het andere uiterste maar de maatschappij zou toch
iets er van terug mogen verwachten.
Of zou ze bedoelen dat ze zelf nog een beroep zoekt en aan het werk

Ger

Met stomheid geslagen, Ger. Je zou moeten weten dat ik hier nooit zomaar
nieuwsberichtjes post, dus als ik dat een keer doe, is dat omdat woorden
tekortschieten ;-)